fbpx

Marketingcommunicatie adviseur

Locatie / Regio

Leiden

Branche

Zorg, Non-profit

Bepaalde / Onbepaalde tijd

Bepaalde tijd met uitzicht op vast

Salarisindicatie

FWG 50 max. € 3.774,-

Fulltime / Parttime

36 u.p.w.

Over Eurotransplant International

Stichting Eurotransplant International (ETI) is gevestigd in Leiden en verzorgt de toewijzing van donororganen aan patiënten op de wachtlijst voor een orgaantransplantatie in opdracht van: Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Luxemburg, Slovenië, Kroatië en Hongarije. Met ruim 110 gemotiveerde collega’s zorgt Eurotransplant dat haar activiteiten 24 uur per dag en 365 dagen per jaar plaatsvinden. Onze kernwaarden zijn: transparant, betrouwbaar, zorgvuldig en daadkrachtig. Trefwoorden voor de informele werksfeer zijn innovatie, betrokkenheid, eigen verantwoordelijkheid, collegialiteit en humor. 

Je functie...

Als marcom-adviseur werk je samen met betrokken collega’s mee aan de allocatie van donororganen en help je indirect mee om het leven van patiënten te redden. Je hebt daarbij oog voor de landen die zijn verenigd in Eurotransplant en bedient deze landen van een goede informatievoorziening. Je maakt samen met de manager MarCom en een online adviseur deel uit van de afdeling MarCom.

Arbeidsvoorwaarden

De functie is ingedeeld in FWG 50 van de CAO Ziekenhuizen. Het maximale salaris bedraagt met ingang van 1 januari 2020 € 3.774,- bruto per maand op basis van 36 uur per week.

Je ontvangt een vakantietoeslag van 8,33% en een eindejaarsuitkering van 8,33%. Je start met een arbeidsovereenkomst van een jaar en hebt uitzicht op een vaste aanstelling.

Eurotransplant biedt een goede werksfeer, gemotiveerde collega’s en een goede balans tussen werk en privé. Je krijgt een uitgebreid introductieprogramma en de mogelijkheid om opleidingen te volgen.

Daarnaast hebben we een aantrekkelijk meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden.

In deze functie:

  • Ben je een sparringpartner van programmamanagers en projectleiders, geef je communicatieadvies en betrek je interne en externe stakeholders;
  • Sta je de media te woord;
  • Heb je een regiefunctie in de jaarlijkse meetings die Eurotransplant voor haar members in de acht Eurotransplant-landen organiseert;
  • Ontwikkel je in samenwerking met je directe collega’s een strategie over interne communicatie en PR;
  • Ontwikkel je een (online) communicatiestrategie of -aanpak en coördineer je de uitvoering;
  • Monitor en signaleer je ontwikkelingen die van invloed kunnen zijn op de marketing en de communicatie van Eurotransplant.

We bieden:

Je kunt snel schakelen, durft met lef te adviseren en ziet kansen om het verhaal van Eurotransplant op een eenduidige en vernieuwende wijze te vertellen via verschillende kanalen en aan verschillende doelgroepen. Je kent de verschillende belangen van stakeholders en pakt makkelijk meerdere zaken tegelijk op. Je bent creatief en hebt oog voor netwerken en organisatie

Verder is het van belang dat je:

  • een relevante hbo-opleiding hebt afgerond, bijvoorbeeld communicatie of journalistiek;
  • over 2-5 jaar aantoonbare relevante werkervaring beschikt met de productie van artikelen, video en andere beeldcommunicatie en content;
  • aantoonbare werkervaring hebt met trends en ontwikkelingen in het communicatievak;
  • kennis en ervaring hebt met WordPress, Google Analytics en SEO en SEA;
  • goed kunt organiseren;
  • goed kunt werken onder tijdsdruk en dat je je prioriteiten niet uit het oog verliest;
  • een teamplayer bent.

Informatie en solliciteren

Bel Fernando Estarippa op 06 55 357 940.

WhatsApp kan ook. Voeg Fernando toe aan je contacten.

Mailen kan naar  fernando@symion.nl.

About: